Monday, August 11, 2008

so, i'm back in NY (i say that often, don't i?).

...after a lovely time in DC (thanx G, A, Y, A, and A)--and thrilled that I won't have face the nauseating clutter that is Midtown for at least a month. It was extra ugly down there today.

in happier news, two things to report: 1) Hannah is coming on Wednesday! yay! That means lots of Popeyes and coffee...and quite possibly some debauchery--and hopefully lots of therapy. 2) You know the apartment in the LES that I can't afford? Well, I'm moving there on September 1--and it's more like Chinatown-on-the-border-of-the-LES. I did some budget shuffling, and I figure, I deserve to live in a neighborhood I love. Besides, I spend a whole huge chunk of my NY life in the LES--so at least I'll be saving a bit on subway fare. Brooklyn will have to wait until later next year. I'm so excited!!! The packing begins (eeek!)..and gotta find a cheap moving company (feel free to send suggestions).

xoxo

p.s. on the bus ride home, i watched The Diving Bell and the Butterfly. Unless you enjoy torture--do NOT netflix this movie. Well, really it was an incredible story--but sad, sad, dark, and sad.

5 comments:

Janelle said...

awww man I have to change your blog roll name now! LOL
Congrats on the move. You do deserve to live in a neigborhood that you love (sorry it wasn't harlem...LOL). A friend of mine just moved last week I will ask her what moving company she used.

Chubbs said...

Thanks Janelle--I've heard good things about College-Educated Movers (despite the name), so maybe I'll give them a holler. And just so you know, Harlem is the shit--but I was living in Hamilton Heights (not the shit).

Janelle said...

ahh that explains it..hahahahahahahaha

Angda said...

Hannah bear! You guys are going to have such a great time! Can't you both come out here somehow? [my bottom lip is out in a pout right now because I miss you guys so much!]

Is there any way you can transplant that beautiful apt you have right now to Brooklyn? Good luck w/your move! What is this--number 26? hee hee. You should write a book on a single gal's search for the perfect apt! I would buy it...

Chubbs said...

omg angda--there's something about NYC that keeps me on the move...and I'm sure, after another year, I'll move again--likely to BK. xoxo